
FINANSUOJAMA
Verslumo mokymai: kaip parduoti daugiau
Programa skirta siekiantiems sukurti/plėtoti sėkmingą verslą arba padidinti pardavimus profesinėje veikloje. Pardavimai – tai procesas, kurį verta išmanyti, kadangi šis procesas supa mus kasdien.
Finansuojama
Kurso anotacija
Bendrosios kompetencijos
- asmeninė, socialinė
- verslumo, skaitmeninė
- mokymosi mokytis kompetencija
Trukmė
- praktinio kontaktinio darbo trukmė: 38 akad. val.
- teorinio kontaktinio darbo trukmė: 16 akad. val.
- savarankiško darbo trukmė: 0 akad. val.
Apie dėstytojus
Kristina Malūkaitė – ilgametę pardavimų patirtį turinti sertifikuota pardavimų ir lyderystės trenerė
Aurelija Bacevičienė – ekologiškos kosmetikos prekės ženklo įkūrėja, socialinių tinklų meistriškumo ir fotografijos kursų lektorė
Programos tikslas
suteikti žinių ir ugdyti praktinius gebėjimus, kurie svarbūs verslo kūrimui/plėtrai ar darbui pardavimų srityje.
Mokymų programa
Top pardavėjų kompetencijos ir etapai. Top pardavėjų motyvacija, sistemos, įpročiai, atskaitomybė, nuoseklus pardavimo ciklas.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Refleksija
Kontroliuojami – Įtakojami – Priimami dalykai. Pagrindinių KSF rodiklių ir konversijų supratimas, tikslų kristalizavimas. Pristatoma, kaip nustatyti augimo galimybes pagal KSFs.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Refleksija
Identifikuojami klientų pirkimo ženklai, ir kada jau laikas bandyti sudaryti sandorį. Pristatomi ir praktiškai supažindinama su sandorio sudarymo klausimų tipais.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Refleksija
Analizuojamas vidinis kritikas, iš kur jis atsiranda, ir kokia yra jo funkcija asmeniniame bei profesiniame gyvenime. Mokymai suteiks žinių, kaip atpažinti vidinio kritiko šaltinius ir kaip jį paversti savo pagalbininku, skatinančiu asmeninę ir profesinę plėtrą.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Užduotis
Pristatoma, kaip savidisciplina gali būti pagrindinis asmeninio ir verslo augimo variklis, ir kaip ją ugdyti kasdienėje praktikoje, kaip išlaikyti aukštą motyvacijos lygį net susiduriant su iššūkiais ir kaip tai paversti nuolatine įpročių dalimi.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Refleksija
Kaip efektyviai naudotis socialinės medijos platformomis versle: Facebook, Instagram, TikTok. Mokymų metu aptariami svarbiausi aspektai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį kuriant ir skelbiant turinį, kad jis būtų efektyvus ir įtraukiantis. Analizuojama kaip skirtingos turinio rūšys – nuo vaizdo įrašų iki interaktyvių įrašų – veikia kiekvienoje platformoje ir kaip tai galima išnaudoti didinant klientų įsitraukimą.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Skaitmeninė kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Užduotis
Mokoma, kaip greitai padidinti savo sekėjų skaičių ir skatinti pardavimus naudojantis nuomonės formuotojų “influencerių” marketingu.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Refleksija
Pristatomas istorijos ir pasakojimo menas pardavimo procese, būtinumo jausmo kūrimas pristatymo metu. Analizuojamos prekės / paslaugos funkcijos, naudos. Mokoma suprasti kliento susidomėjimo lygį.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Refleksija
Dalyviai supažindinami su informacijos apdorojimo sistema, saviitaigos svarba, afirmacijomis ir kaip jas tinkamas susikurti, dėkingumo procesu.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Refleksija
Pirminio susitikimo tikslas ir struktūra. C.L.A.S.P. klausimų metodikos pristatymas ir C.P.R. – emocinio poreikio iškėlimas.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Refleksija
Efektyvių reklaminių maketų kūrimas su CANVA: nuo pradedančiųjų iki profesionalių sprendimų. Mokymai suteiks žinių, kaip pasinaudoti nemokamais ir mokamais CANVA resursais, įskaitant nuotraukų bibliotekas ir šablonus. Išdėstomi žingsniai, kaip efektyviai planuoti ir organizuoti savo dizaino darbus, kad kūrimo procesas būtų sklandus ir malonus, kaip adaptuoti sukurtus maketus skirtingoms platformoms ir reikmėms, maksimaliai išnaudojant CANVA galimybes.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija Skaitmeninė kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Užduotis
Pristatoma, kaip profesionaliai fotografuoti su išmaniuoju telefonu: nuo „asmenukės“ iki produkto ar paslaugos fotografavimo. Dalyviai išmoks išnaudoti išmaniojo telefono kameros galimybes ir papildomus įrankius, tokius kaip trikojai ar apšvietimo įranga ir pan.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija Skaitmeninė kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Refleksija Užduotis
Dalyviai sužinos apie aštuonis principus laiko planavimui, identifikuos prioritetus, sužinos apie auksines valandas ir kitus metodus tinkamam darbų planavimui, gebės audituoti laiką.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Refleksija
Pristatomas septynių žingsnių rekomendacijų prašymo procesas. Praktiškai išbandomas procesas, apibrėžiami įtakos ratai.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Refleksija
Video kūrimas ir redagavimas socialinėje medijoje: Nuo CapCut iki įtraukiančių Reels. Aptariama, kaip naudoti skirtingus video redagavimo įrankius ir funkcijas, siekiant sukurti profesionaliai atrodančius video. Dalyviai išmoks adaptuoti video turinį skirtingoms platformoms, tokioms kaip Instagram Reels, Facebook Stories ir kt., kad maksimaliai išnaudotų kiekvienos platformos galimybes.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija Skaitmeninė kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Užduotis
Išmokoma kaip dirbtinio intelekto įrankiai gali padėti sukurti turinį, kuris atspindi asmenybę ir verslo identitetą, bei padidina klientų įsitraukimą. Bus aptariama, kaip naudoti dirbtinio intelekto įrankius turinio analizei ir optimizavimui, siekiant padidinti jo poveikį ir efektyvumą.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija Skaitmeninė kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Užduotis
Dalyviai sužinos, kaip atpažinti ir apibrėžti savo asmenines ir profesines ribas, kad galėtų efektyviau tvarkyti savo laiką ir energiją. Išmoks, kaip pasakyti „ne“ nesijaučiant kaltai ar nerimaujant dėl kito žmogaus reakcijos, o taip pat kaip tai padaryti taip, kad būtų išlaikomi geri santykiai.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Refleksija
Atskleidžiama, kodėl verta nuosekliai palaikyti santykius, kaip įsivertinti nuoseklaus ryšio palaikymą, ryšio palaikymo metodai.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Refleksija
Mokymų metu bus pristatoma pro aktyvi klientų paieška , tobulo kliento identifikavimas, metodai, padedantys pasiekti sprendimų priėmėjus. Supažindinta su pokalbio telefonu scenarijumi ir atskleidžiama, kaip įveikti nenorą skambinti.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Refleksija
Nurodomi keturi pagrindiniai prieštaravimai, kuriems reikia pasiruošti ir pristatoma atsakymo į prieštaravimą formulė.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Verslumo kompetencija Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Pamoka Diskusija Refleksija
Mūsų studentų atsiliepimai
Reikalavimai ir sąlygos
Pasinaudoti paramai turite atitikti šiuos reikalavimus
Amžius
18–65 m. amžiaus asmenys Kurie yra Lietuvos Respublikos piliečiai arba užsieniečiai, turintys teisę gyventi Lietuvos Respublikoje suteikiantį ar patvirtinantį dokumentą.
Tinkantys asmenys
Asmenys, įgiję kvalifikaciją, aukštąjį išsilavinimą ir aukštojo mokslo kvalifikaciją, ir (arba) užsieniečiai, turintys aukštą profesinę kvalifikaciją liudijančius dokumentus.
Užimti asmenys
Asmuo yra laikomas užimtu, jeigu jis užsiima bent viena šių užimtumo formų veikla: dirba pagal darbo sutartį arba darbo santykiams prilygintų teisinių santykių pagrindu, yra savarankiškai dirbantis asmuo.