Studygo mokymu psl foto ()

FINANSUOJAMA

Ateities rinkodara: socialiniai tinklai ir dirbtinio intelekto įrankiai profesionaliai

Sužinokite, kaip efektyviai reklamuotis net ir turint ribotą biudžetą. Išmokite valdyti reklamą patys, pasitelkdami inovatyvius metodus ir įrankius.

Finansuojama

Kurso anotacija

Socialiniai tinklai - vienas efektyviausių šių dienų įrankių parduoti, kurti ar plėsti verslą. Dirbtinis intelektas transformuoja pasaulį – ilgainiui šios srities technologijos taps kiekvienos gyvenimo srities dalimi. Tinkamai išnaudosite socialinius tikslus, ko pasekoje padidės jūsų klientų įsitraukimas ir pardavimai. Sugebėsite efektyviai panaudoti naujausias technologijas, įgydami konkurencinį pranašumą rinkoje. Mokymai skirti tiems, kas kuria ar plėtoja nuosavą verslą, dirba marketingo ar pardavimų srityje ir siekia sužinoti naujausias rinkoje slypinčias galimybes. Ypač naudingi bus tiems, kas turi ribotą biudžetą reklamai, bet nori maksimaliai išnaudoti turimas galimybes. Prisijunkite prie mūsų mokymų ir pasinaudokite socialinių tinklų bei dirbtinio intelekto galia, kad jūsų verslas augtų ir klestėtų, net ir turint ribotus išteklius!

Bendrosios kompetencijos

  • asmeninė, socialinė
  • verslumo
  • mokymosi mokytis kompetencija

Trukmė

  • praktinio kontaktinio darbo trukmė: 40 akad. val.
  • teorinio kontaktinio darbo trukmė: 14 akad. val.
  • savarankiško darbo trukmė: 0 akad. val.

Apie dėstytojus

Darius Grigaliūnas IT srityje 20+ metų, Lietuvos dirbtinio intelekto asociacijos narys.

Indrė Širkienė – sertifikuota skaitmeninės rinkodaros specialistė.

Programos tikslas

suteikti žinių ir įgūdžių apie efektyvų socialinių tinklų naudojimą bei dirbtinio intelekto įrankius profesinėje veikloje.

Mokymosi programa

Dalyviai bus supažindinti su OpenAI kompanijos istorija ir EU DI aktu. Taip pat dalyviai sužinos ir išmoks naudotis ChatGPT įrankiu.

Dalyviai išmoks turinio generavimo su DI, sužinos kaip DI įrankius pritaikyti socialinių medijų rinkodarai. DI naudojimas el. pašto rinkodaroje, socialinių postų ir straipsnių generavimas.

Leonardo AI įvadas ir funkcijos. Dalyviai išmoks Leonardo AI pritaikymo vaizdų kūrimui. MidJourney įvadas ir funkcijos, praktinis darbas su MidJourney.

Prezentacijų kūrimas, pardavimų skatinimas su DI įrankiais, klientų aptarnavimas su DI įrankiais.

Su dalyviais bus aptariami populiariausi socialiniai tinklai Lietuvoje, palyginama, kuo jie skiriasi tarpusavyje. Taip pat dalyviai sužinos, kaip pasirinkti tinkamą socialinį tinklą pagal veiklos kryptį bei tikslus.

Šioje dalyje dalyviai sužinos, kaip teisingai susitvarkyti socialinių tinklų paskyras, kad jos atrodytų profesionaliai ir žmonės jas atrastų. Taip pat susipažins su pagrindinėmis paskyrų tvarkymo rekomendacijomis, funkcijomis bei kitomis galimybėmis.

Dalyviai sužinos, kaip reikėtų parengti socialinių tinklų strategiją ir kokios yra sudedamosios strategijos dalys.

Dalyviai išmoks rašyti įtraukiančius įrašus, uždėti titrus ant video turinio, kaip kurti video turinį, maketuoti vizualus. mokymosi mokytis kompetencija

Dalyviai supras, kaip veikia socialinių tinklų reklama ir išmoks pasileisti reklamą patys.

Mūsų studentų atsiliepimai

Reikalavimai ir sąlygos

Pasinaudoti paramai turite atitikti šiuos reikalavimus

Amžius

18–65 m. amžiaus asmenys Kurie yra Lietuvos Respublikos piliečiai arba užsieniečiai, turintys teisę gyventi Lietuvos Respublikoje suteikiantį ar patvirtinantį dokumentą.

Tinkantys asmenys

Asmenys, įgiję kvalifikaciją, aukštąjį išsilavinimą ir aukštojo mokslo kvalifikaciją, ir (arba) užsieniečiai, turintys aukštą profesinę kvalifikaciją liudijančius dokumentus.

Užimti asmenys

Asmuo yra laikomas užimtu, jeigu jis užsiima bent viena šių užimtumo formų veikla: dirba pagal darbo sutartį arba darbo santykiams prilygintų teisinių santykių pagrindu, yra savarankiškai dirbantis asmuo.

happy students

20% Nuolaida

Piramam pasirinktam kursui

Arba gauk priminimą apie atsiradusias valstybės finansuojamas vietas