
FINANSUOJAMA
Poros kelias: kad artumas santykiuose džiugintų
Mokymai padės suprasti, kad nuoširdus artumas santykiuose- misija įmanoma. Laimingi nori būti visi, todėl svajoja apie darnius, sveikus, meilės kupinus santykius, kurie tęstųsi ilgus metus.
Finansuojama
Kurso anotacija
Bendrosios kompetencijos
- asmeninė,
- socialinė
- mokymosi mokytis kompetencija
Trukmė
- praktinio kontaktinio darbo trukmė: 38 akad. val.
- teorinio kontaktinio darbo trukmė: 16 akad. val.
- savarankiško darbo trukmė: 0 akad. val.
Apie dėstytojus
Daiva Dūdenaitė – asmenybės ugdymo trenerė
Šarūnas Mažuolis – poros santykių konsultantas
Programos tikslas
padėti poroms stiprinti ryšį, gerinti komunikaciją, artumą ir išmokti konstruktyviai spręsti problemas.
Mokymų programa
Neturėdami bazinių žinių ar suvokimo apie sveikus santykius poroje, žmonės patiria daug skausmo ir kančios santykiuose. Seminare bus aptarti 7 esminiai punktai, kuriuos žinodamas ir įsisąmoninęs žmogus, bet kokiuose santykiuose patirs daugiau džiaugsmo ir įkvėpmo. Taip pat kalbėsime apie tris pagrindinius saitus, kuriuos formuojant ir puoselėjant, santykiai poroje bus tvirti ir ilgalaikiai.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Seminaro metu sužinosite, kas slepiasi po žodžiais „meilė“, „aistra“, „partnerystė“ ir kokią įtaką tai turi poros ryšio tvirtumui.Kaip išsaugoti negęstančią aistrą? Kokie yra esminiai vyro ir moters skirtumai ir ką daryti, kad jie netrukdytų kurti darnius santykius? Kaip padėti geriau pažinti vienam kitą ir atsikratyti sukauptų nuoskaudų? Kaip pagyvinti poros kasdienybę skiriant tam vos kelias minutes per dieną?
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Bus išsklaidyti populiarūs vyraujantys mitai, kuriais vadovaujantis patiriamos nesėkmės poros santykiuose ir suformuosite naują požiūrį į santykius ir jų sveiką eigą. Šis seminaras leis suprasti, kodėl nepavyksta sutikti SAU tinkamo partnerio arba pritraukiate vis tuos pačius, kurie jus įskaudina ar nuvilia. Gausite praktines užduotis, per kurias sužinosite, apie 3-jų išmintingų žingsnių strategiją, kuri bus pamatas jūsų troštamų santykių sukūrimui arba esamų santykių perkūrimui. Santykiai klostysis natūraliau, lengviau ir patiriant daugiau džiaugsmo nei skausmo ar nusivylimų.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
ilgalaikius santykius perėjimas gali būti labai džiugi ir įdomi patirtis, bet yra tam tikrų “raudonų vėliavų”, kurias svarbu pastebėti ir apsvarstyti prieš įsipareigojant ilgalaikiams santykiams.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Tiek vyrai tiek moterys jaučiasi neišgirsti arba vengia kalbėtis. Komunikacija poroje vyksta tarsi sugedusio telefono principu, o automatinės interpretacijos užgožia partnerio žodžius. Dažnai dėl to visai nustojama kalbėtis, arba apeinamos tam tikros nepatogios temos. Dėl nesusikalbėjimo žmonės pasijunta vieniši būdami santykiuose, o tai yra ženkliai skausmingiau, nei jaustis vienišam be santykių. Sveikiems ir pilnaverčiams santykiams tinkama komunikacija būtina.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Kiekvienuose santykiuose pasitaiko įvairiausių krizių. Seminaro metų išnagrinėsime dažniausiais pasitaikančias, kaip jos formuojasi , kokie pirmieji ženklai ir kaip jų nepraleisti, bei kokie būdai nėra veiksmingi krizių sprendimui. Pasidalinsiu būdais, kaip IŠNAUDOTI , o ne tik išgyventi krizę, t.y. kaip pereiti į aukštesnį santykių lygį ir santykių dinamiką pakeisti sau norima linkme.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Jeigu nėra tinkamo emocinio ryšio poroje, kaupiasi emocinė įtampa tarp partnerių, kurios pasekoje dažnai “priskaldoma malkų” užvaldžius emocijoms. Koją pakiša tai, jog žmonių žinios apie jausmus ir emocijas yra labai primityvios ir ribotos, todėl santykiuose dažniausiai pasirenkamos dvi klaidingos kraštutinės emocijų raiškos strategijos, kurios griauna santykius. Tik įgiję emocinio išmanumo, galime mėgautis sveikais, gyvais santykiais, nejausdami įtampos, geriau suprasdami tiek save, tiek partnerį.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Konfliktai santykiuose gali būti ne tik nepatogūs, bet ir svarbūs, nes jie padeda partneriams išsiaiškinti savo jausmus, poreikius ir vertybes bei ugdyti bendravimo įgūdžius. Šioje temoje nagrinėjama, kaip konfliktai gali paveikti santykius, kokie gali būti jų šaltiniai ir kaip su jais susidoroti. Aptariami įvairūs konfliktų sprendimo būdai, įskaitant kompromisus, bendravimo gerinimą ir emocinį intelektą.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Šis seminaras leis suprasti viską apie asmeninių ribų svarbą ir daugiau nebeatidėlioti šios temos išpildymo savo gyvenime. Praktinės užduotys seminaro metu ir po jo bei rekomendacijos, kaip brėžti ribas santykiuose skirtingose gyvenimo situacijose, kad pasiektumėte trokštamų rezultatų ir liktumėte išgirsti, suprasti bei gebėtumėte kurti darnius santykius su partneriu, kolegomis ir likusia aplinka. Kad ir kaip paradoksaliai skambėtų, ribos yra apie laisvę, o ne apie apribojimą. Sveikos ribos – sveiki santykiai! Aiškios ribos – daugiau saugumo visiems! Jei norite gyventi sveikai ir harmoningai, privalote išsiaiškinti savo ribas!
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Šioje temoje nagrinėjamas traumos ir aistros sąryšis santykiuose bei jų įtaka seksualumui. Išryškinamos įvairios priežastys, kodėl žmonės gali patirti traumas santykiuose ir kaip tai gali paveikti jų seksualinį gyvenimą. Taip pat aptariama, kaip aistra gali atsirasti arba būti susijusi su ankstesnėmis emocinėmis patirtimis ir kaip ji gali paveikti seksualinį ryšį.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Šioje temoje aptariami įvairūs pratimai ir veiklos, skirtos didinti artumą ir stiprinti santykius poroje. Išryškinamos praktinės strategijos, kurios padeda partneriams sukurti stiprų emocinį ryšį, gerinti bendravimą ir skatinti tarpusavio supratimą. Aptariami veiksniai, kurie gali trukdyti artumui ir kaip juos įveikti.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Aptariama, kaip toksiniai santykiai gali kilti ir kaip jie veikia žmonių emocinę ir fizinę sveikatą. Taip pat pateikiami patarimai ir strategijos, kaip atpažinti toksinius santykius, kaip elgtis su toksiniu partneriu ir kaip rūpintis savimi šiose situacijose.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Psichologinis smurtas tarpusavio santykiuose ar šeimoje – ne toks jau retas reiškinys. Deja, bet ne visi suvokia, kad tai yra arba nedrįsta sau to pripažinti. Dėl šios priežasties nukenčia ne tik santykiai, bet ir paties žmogaus savivertė ir pasitikėjimas savimi. Kartais psichologinį smurtą identifikuoti nesudėtinga, tačiau daugeliu atvejų jis dirba savo darbą santykiuose kaip tylus žudikas. Psichologinį smurtą taiko tiek vyrai, tiek moterys, todėl svarbu jį identifikuoti ir stabdyti efektyviais būdais.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Perteklinė kontrolė santykiuose yra rimta problema, kuri gali pasireikšti įvairiais būdais. Kontrolei būdinga tai, kad vienas partneris vadovauja ir dominuoja prieš kitą, dėl to atsiranda galių disbalansas ir nesveika santykių dinamika. Kontroliuojantis elgesys gali būti ir nepastebėtas, arba gali būti pateisinamas kontroliuojančio partnerio, kaip būdas parodyti meilę ar rūpestį savo partneriui. Ieškosime sprendimų, kaip galime atpažinti kontrolę ir spręsti santykiuose kontroliuojantį elgesį.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Nepaisant to, kad gyvenimas gerėja, ekonominės sąlygos taip pat, tačiau nesaugumo būsena santykiuose patiriama vis dažniau, o tai žmogų sekina ir jis jaučiasi tarsi ant parako statinės dėl skirtingų priežasčių. Vieni susiduria su išdavystės baime, kitiems tarsi nepakanka materialinės gerovės, kiti tiesiog abejoja savo santykiais ir jų ateitimi. Seminare išsiaiškinsime dažniausiai pasitaikančias priežastis, dėl ko kyla nesaugumo jausmas santykiuose ir kaip tas priežastis panaikinti. Nuolatinis nesaugumo jausmas lygu nuolatinei įtampai. Būtina tai spręsti identifikuojant gilumines šio jausmo priežastis, kol šis jausmas nepaveikia jūsų santykių negrįžtamai.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Žengdami į santykius žmonės neplanuoja, kad jų ryšys baigsis neištikimybe. Vis dėlto daugiau nei trečdalis porų susiduria su šia skaudžia tema. Tuomet neišvengiamai kyla aibė klausimų: kodėl taip nutiko? ar įmanoma po neištikimybės atleisti ir išsaugoti santykius? gal reikia skirtis? ką daryti, jei pats tapai neištikimuoju: prisipažinti ar tylėti? Seminare aptarsime giliausias neištikimybės priežastis, nes pats faktas tėra pasekmė.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Išnagrinėjama, kaip trečias asmuo gali paveikti santykius ir meilužių santykius. Aptariama, kaip trečias asmuo gali atsirasti santykiuose, kokie gali būti jo vaidmenys ir kokį poveikį tai gali turėti esamiems santykiams. Be to, straipsnyje analizuojami įvairūs veiksniai, kurie gali lemti trečio asmens atsiradimą santykiuose, ir pateikiamos strategijos, kaip su tuo susidoroti.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Ši tema suteiks dalyviams gilias įžvalgas ir praktinius įrankius, kaip susidoroti su skaudžia santykių pabaiga. Nustatysime, kaip perėjimas nuo santykių pabaigos gali tapti galimybe atrasti naujas galimybes ir stiprinti asmeninį augimą bei gerovę. Aptarsime emocinio atsigavimo strategijas, kaip išsaugoti savo identitetą ir kurti sveikus santykius ateityje.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Dalyviai išmoks suprasti, kaip ankstyvieji patyrimai ir šeimos dinamika gali paveikti jų dabartinius santykius ir kaip sukurti sveiką, subalansuotą santykių ekosistemą. Šiame seminare bus aptariami praktiniai įrankiai, kaip sąmoningai valdyti artimųjų įtaką ir kurti stiprius, kūrybiškus ryšius, atspindinčius dalyvių tikrus norus ir vertybes.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
SVEIKA (adekvati) savivertė – esminis žmogaus psichologinis pagrindas, nuo kurio tiesiogiai priklauso, kaip jaučiamės įvairiose gyvenimo srityse, o ypač santykiuose. Savivertės įtaka santykiams yra esminė, nepriklausomai suvokiame mes ją ar ne. Tiek nepakankamas savęs vertinimas, tiek pervertinimas yra ydingi. Jeigu jūsų santykiai nėra darnūs – atidžiau pažvelkite į savo savivertę. Seminare bus pateiktos 4 esminės sveikos savivertės taisyklės ir pateikti praktiniai būdai, kaip jas integruoti į savo gyvenimą.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Kalbėsime apie tris destruktyviausius jausmus, kurie griauna žmogaus savivertę: kaip formuojasi ir kaip atpažinti. Bus pateiktos praktinės užduotys, kiap šiuos jausmus transformuoti ir pajusti daugiau laisvės, pasitikėjimo, bei džiaugsmo gyvenime įvairiose srityse.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Ši paskaita kviečia dalyvius į keliautąją į savo vidinį pasaulį, kuriame meilė sau, savivertė ir pasitikėjimas savimi ir partneriu tampa pagrindiniais elementais. Aptarsime, kaip stiprinti savo santykius su savimi ir kitais, nustatant ir puoselėjant asmenines ribas, išmokant suteikti sau pirmenybę ir sukuriant sveikus, įkvepiantį santykį su savimi ir savo partneriu.
Planuojamos įgyti / patobulinti kompetencijos: Asmeninė, socialinė ir mokymosi mokytis kompetencija
Mokymo(si) metodai: Paskaita Diskusija Užduotis
Mūsų studentų atsiliepimai






Reikalavimai ir sąlygos
Pasinaudoti paramai turite atitikti šiuos reikalavimus
Amžius
18–65 m. amžiaus asmenys Kurie yra Lietuvos Respublikos piliečiai arba užsieniečiai, turintys teisę gyventi Lietuvos Respublikoje suteikiantį ar patvirtinantį dokumentą.
Tinkantys asmenys
Asmenys, įgiję kvalifikaciją, aukštąjį išsilavinimą ir aukštojo mokslo kvalifikaciją, ir (arba) užsieniečiai, turintys aukštą profesinę kvalifikaciją liudijančius dokumentus.
Užimti asmenys
Asmuo yra laikomas užimtu, jeigu jis užsiima bent viena šių užimtumo formų veikla: dirba pagal darbo sutartį arba darbo santykiams prilygintų teisinių santykių pagrindu, yra savarankiškai dirbantis asmuo.